In the box!

Vad gör man när man känner sig lite instängd? Har jag bleknat? Har jag tappat utstrålningen?
Jag har så många frågor som det är så svårt att få ett ärligt svar på! Ibland är det så svårt att
nå fram till dig. Skjuter du mig åt sidan? Varför isf? Jag vill bara vara omtänksam, men det
får jag tydligen inte vara.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra! Jag vet att jag inte ska ta illa vid
mig, men det är jäkligt svårt! Får man inte ringa och fråga om det är bra på morgonen när man
har vaknat och man inte har hunnit prata med sin sambo som åkt och jobbat?? Jag bryr mig
om dig och vill veta hur du mår, om allt är bra. Jag får vell svar men de är korta och avisande.
oxå får jag höra att jag inte behöver ringa och höra hur det är med dig! Ska jag ringa ändå?
Postat av: ida sahlberg

hej stefanie. hur är de med sorgen?"/

/ beas kompis

2009-02-14 @ 19:33:28
URL: http://idasahlberg.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Jo det går upp och ner i dalar.. men annars går det bra =) hur är det med dig?

2009-02-16 @ 09:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0