Hjärn snor!

Nä nu får det vara nog! jag vill inte bli sjuk igen, men tyvärr värkar det som om jag börjar bli det ändå! Jag som alltid har långkallingar, mycket kläder, vantar och mössa, men tydligen hjälper inte det. Jag ser ut som en stoppad falukorv när jag är ute men ändå ska jag lyckas bli förkyld och få hjärn snor så man inte kan tänka =P jäkla skit.
Jag tänkte ut och gå med kompis idag för det är ju så fint väder men jag har inget koppel, för dte är i andreas bli ute i birsta det har varit där ute i två dagar nu och det tycker jag inte är nå bra men man får göra det bästa av situationen..

Igår tog jag å kompis en promenad på skoterspåret i stället för på vägen, så han kunde springa löst och det var jätte mysigt =) vi hittade en plogpinne som jag bört av så den vart i bra storlek för kompis, men efter ett tag började han blöda i munnen, jag blev lite orolig att han gjort illa sig men det var att han hade en lös tand.. som han sedan tappade senare på kvällen för efter vi var ute sista gången innan läggdags så blödde han igen så jag kolla i lilla munnen hans å då var den inte kvar. Han börjar bli så stor =P

Alltid underbar
Nogrann (ibland)
Dunder söt
Rolig
Efter klok (ibland) hihi
Alltid fantastisk
Super-pojken Min!


♥ Jag älskar dig gubben! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0