Cleaning

Ja idag så har man städat! Började med att tömma bokhyllan! delade upp allt i högar och slängde de som skulle slängas! sen sortera jag ner allt i lådor och sen var det klar =) tog typ 30 min, jag var väldigt effektiv.. Andreas såg röran från början och sen när han kom hem igen var allt klart.. Han undra vart jag gjort av allt som var framme.. hehe i lådorna för jag kan inte trolla =) nu står bokhyllan där, men tom och redo att kastas ut när vi har tid och när vi har någon stanns att göra av den gamla .. Sen städa jag resten av huset, damsuga och skura, å självklart hade jag min städ hjälp med mig.. vid namn kompis.. men till slut så blev allt rent och städat!

Var ute å lekte med kompis oxå.. han tycker det är så roligt att leak och hoppa runt i snön! han är så j-vla söt!!

ÄLSKLING! du fattar inte hur mycket du betyder för mig Du är Underbarast i hela världen!


mina gosar ligger och myser
i soffan, med mig som kudde =)
Postat av: Anonym

Du är så himla duktig.// Älskar dig.

2009-02-09 @ 21:48:46
Postat av: steff

hihi tack mamma :) söt du e, älskar dig massor!

2009-02-11 @ 22:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0