Lördag

Tjoho =) nu äre helg de är så skönt! igår var jag hel ledig ifrån jobbet å de va jätte skönt, städa de lite hemma pysslade och tvättade, de är mysigt att bara pyssla på i sin egen tackt.. men ikväll så blir det jobb, jobbar 16-24 på statoil och imorrn blire jobb oxå! fast då på dan, tänkte åka hem till mina pappor och hälsa på dom och säga grattis på farsdag!


På tisdag så har jag och gubben min varit tillsamans i 4 månader, snacka om att tiden går fort =P men de ä så mysigt att få vara men dig gubben och jag hoppas de blir många många månader till! Jag älskar dej som jag tror ingen annan människa kan älska en annan, som vi brukar säga, Du är mitt allt Hjärtat! jag älskar dig andreas och de kan ingen ändra på! Jag är din förevigt! <3<3<3



Saknar min lilla söta bea så otroligt mycket! mitt hjärta svider när jag tänker på dig men du gör mig ändå lycklig på samma gång för varje gång jag tänker på dig så fylls hela  min kropp med sorg OCH Kärlek för då minns jag även alla härliga och lyckliga stunder med dig! jag minns när vi grät och skrattade tillsammans och jag minns ditt vackre leende! Jag LÄNGTAR efter dig syster min!  <3<3<3

None


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0