Mösspåtagning

Ja idag vare mösspåtagning alla var typ fulla förutam jag å tuva och sofia fast vi höll nog på värre än de som var fulla hehe men så kul vi hade sen =P haha tack tjejer för att ni finns i mitt liv.
Idag har jag tagit ut allt ifårn lägenheten eller istort sett allt, finns några saker kvar i lägenheten som jag glömde idag å nå kartonger i källarn men den kan de ju inte va nån borska med tycker man =P men helvete va jag har ont i min små fossingar! Skavsår LÀ skavsår! fyfy inte roligt!


När regnet faller sitter du med ett paraply och skyddar mig mot de våta dropparna.
Postat av: Tuva

Fan va vi hade kul ;D vi behöver inte sprit för att ha så kul ;P

2008-05-28 @ 23:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0