The night is tight

The Night is Tight

image66

Postat av: ems

wow ;) vad läcker du är steffi!

2008-01-27 @ 11:26:21
URL: http://emsdiario.blogg.se
Postat av: Anonym

Stefanie Wilje.. Vilken fin blogg. Det är så mycket som du skriver, som verkligen stämmer. Som verkligen känns. Du har så rätt.
Jag kan inte påstå att jag känner dig. Men jag vet vem du är. Och du vet vem jag är. Och jag måste siga att jag görna skulle vilja känna dig.

Om jag tänker efter så ångrar jag säkert många ögonblick i livet. Men ett av dem som jag minns bäst,och som brukar komma upp ur mina tankarna ibland. Det är ett ögonblick som du är med i. Det är det jag vill få sakt. Och det är verkligen hemskt ska du veta. Jag vet att du har kille. Och den killen. Måste verkligen vara bland dem lyckligasta killarna på denna jord, ska jag siga dig..

2008-01-27 @ 18:14:35
Postat av: Anonym

håppas allt är bra med dig stefanie, skulle jag vilja tilläga

2008-01-27 @ 18:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0