Life is Hard

När du kollar på mig så smälter jag, när du ler mot mig så ryser jag, varje ord du säger mig är som ett nytt andetag, ett liv utan dig är ett omöjligt liv, att känna din kropp i mot min att känna din hud mot min hud, att känna din doft får mitt hjärta att klappa. Jag hoppas du vet att du för evigt lever i mitt Hjärta!

När jag har det tuff tänker jag possitivt an någon andledning, de är vell bra tror jag, när jag inte ser en ända utväg så blundar jag ett tag och när jag öppnar ögonen i gen så ser jag hundra vägar. Konsten är den att inte ge upp man tror ibland att man har tappat hoppet men det finns alltid en glöd som för evigt kommer att brinna och som varje människa bär på. Det är den glöden som gör att vi lever,alla har nog olika sorters glöd, min är alla min kärlek till mina nära. Jag skulle aldrig vilja dessa underbara människor något ont, aldrig vilja att de blev sårade och ledsan och de skulle de bli om jag bara gav upp så när jag är nere på glöden så är jag där ett tag och vilar upp mig, jag tar nya andetag och blåser sedan upp en eld i mig som brinner ett tag så jag får ordning på mitt lv, men ibland känns det som om någon kommer med en stor vatten hink och försöker släcka min eld och glöd men det går inte! Den är för stark, den är oövervinnerlig!
Jag älskar min glöd för utan den så skulle inte jag finnas här idag, så tack min glöd för att du håller mig vid liv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0