en halv kopp sås

Jag är less! jag är less less less! bli förbakom ljuset! Jag var din vänn och vill för allt i världen att allt ska bli som förut men det kommer aldrig att hända. tyvärr och då menar jag det av hela mitt hjärta! Du var en av de bästa för mig. DU var den jag dela allt med och jag älskade dig! eller snarare sagt jag gör det fortfarande. Det är därför det är så svårt när man inser att man blivit grund lurad. Jag vill lägga allt detta bakom mig! Försöka att få det att fungera normalt. Kommer det att fungera? det är endast du som kan svara på det.
Jag älskar dig och de kommer jag troligt vis alltid att göra mer eller mindre det avgör du själv.
Tiderna med dig är oförglömliga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0