Osäkerhet

Jag blir osäker, osäker på dig, osäker på mig själv.
att säga sanningen är oftast de rätta att göra men jag vill inte, för det är
något som bara rör mig. ingen annan. men det gör ont i mig att jag inte kan
säga som det är, jag vill berätta men de slutar alltid med att jag inte
säger som det är. jag vill inte att andra ska må dåligt, jag vill att alla ska må bra
ingen ska behöva känna den smärta som jag bär med mig varje dag, varje
minut och varje sekund. Jag har lyckats bygga upp en bit av mig så jag
fungerar som människa igen. Jag tror att vissa tror att jag mår bra nu.
men det gör jag inte, jag kommer aldrig att må bra. inte på samma sätt
som jag har gjort.
Jag vill bara skydda dig. skydda dig från min smärta. jag hoppas att du kommer
att förstå. annars förstår jag om du inte gör de för de är inte lätt att förstå.


ta hand om varandra <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0