Café

På ett Café kan man ju säga allt och fundera på allt.
Var och fika igår men Ida-marie, de är så underbart att prata av sig med dig vännen!
Saknar dig så att hjärtat nästan spricker, alla minnen med dig är oförglömliga.. till och med dina tights kommer man ihåg. Hoppas att allt fixar sig på Ö fronten. Att lätta på hjärtat är det tryggaste jag kan göra. du är en av de bästa lyssnarna jag känner, jag vet att jag kan säga allt till dig och jag hoppas du vet att du kan säga allt till mig, för det du säger stannar hos mig. Älskar dig vännen


tiden bara rinner iväg! imorron äre bara 2 månader kvar tills det är julafton! hur sjukt är inte de då? man måste ju börja tänka på julklappar nu ju! de är ju tragiskt! men men. hoppas jag får en bra lön på torsdag.. men den lär ju vara som vanligt å de är ju lite synd men men.. är glad att jag får nån lön alls, måste ju ha pengar till räkningarna. tänk om allt var gratis, då skulle man inte behöva pengar då skulle ingen behöva svällta men man skulle ändå måsta jobba men de skulle jag kunna gör om allt var gratis. du skulle jga kunna jobba utanproblem. och veta att allt blir betalt, räkningar och mat m.m då skulle jag kunna jobba gratis om jag viste att allt de skulle betala sig själv. skulle inte världen kunna var så? 

Träffade rossi på skolan idag oxå, min lilla goknorr. jag blir så glad när jag träffar dig gumman så du vet inte.. att bara få byta ett par ord med dig gör mig så glad. tack så mkt vännen <3 det betyder guld för mig.

Beatrice Wilje. tack min ängel för allt. 
Postat av: rossi

åh vad glad jag blir! :') och du gör en alltid glad:D du betyder väldigt mycket för mig med goskit:D älskar dig!!

2007-10-24 @ 10:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0