Allt förändras

Ett ord, en blick och en rörelse. Allt kan förändras på bara några sekunder.
Det är svårt för mig att se mina vänner ledsna, det är svårta att se de jag älskar gråta
för det är inte de jag vill. jag vill att allt ska vara så bra som möjligt för alla.
Jag har sett personer falla, jag har själv fallit men jag har rest mig upp gjort mig fri och
håller nu på att börja leva, många säger att dom mår dåligt att dom aldrig kommer att
må bra igen, men det kommer att bli bra. det kanske inte kommer att bli som det var
förut men allt kommer att ordna sig till slut. allt kommer att bli till de bättre.
Ditt hjärta har kanske krossats. det har mitt med.. alldeles för många gånger. Det
kommer säkerta att hända igen men bara om jag tillåter de. Jag har rest mig upp för
jag ville inte svika de som litat på mig så nu vill jag att du ska resa på dig för jag litar på
dig, de är så jävla svårt i början men efter ett tag inser du att du är stark och lita på mig.
Du kommer att fixa det här precis som jag har gjort. Att fölora någon som man älskat är
det svåraste som finns, man känner förtvivlan, ångest och panik. man vet avrken ut eller in,
man försöker och försöker men allt blir bara fel, tillslut är du på botten och kan inte komma
längre ner. tro mig jag har varit där jag har sett hur mörkt de är. men jag hittade mitt ljus och jag
följde det, nu måste du hitta ditt ljus och följa det hela vägen till toppen, bara där kommer du att
se och känna att de var värt att klättra upp igen. Det är värt att resa sig upp inde bara för andra
men främst för dej själv. för efter du har tagit dej upp så kommer du att känna att ingeting kommer
att göra så du kommer falla igen. detta är en av världens skönaste stunder. Stunden då du känner
dig totalt obesegrad. Men räkna med att de kommer att komma stunder där du kommer att känna
att du bara vill lägga dig ner igen på botten men då vet du att du redan har varit där och har du tagit
dej upp engång kan du ta dig upp igen.


Carolina Wilje. Jag älskar dig <3
Joachim Wagenius. Jag älskar dig <3
Jonny Kristoffersson. Jag älskar dig <3
Beatrice Wilje. Jag älskar dig <3
Sebastian Wagenius. Jag älskar dig <3
Philip Wilje. Jag älskar dig <3

Postat av: stefanie

tack gumman

2007-10-21 @ 09:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0