Förlorat

Nepp nu får de vara nog jag tänker inte försöka något mer, jag har försökt en gång men då fräste du mest åt mig.
Jag har litat på dig, jag har sagt personliga saker till dig! men du har som sagt bara berättat de vidare, fast jag inte velat och när jag har frågat dig varför? vad har jag fått till svar? nån jävla skit!
JAG tänker inte ta mer skit ifrån dig nu! jag har några saker jag skulle kunna säga om dig men jag har lovat att inte göra de så då gör jag inte de! för de är så man behanlar kompiasar, men tydligen inte du. så kan inte du bete dig som en kompis så vill jag inte vara din heller.

Jag har fått nog av att du snackar så mkt. nu säger jag tack och adjö, för mig har du nu förlorat!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0